Casehelp er en nonprofit platform, hvor studerende kan få hjælp til opgaveløsning af tidligere studerende. Pris og samarbejde aftaler I selv. Som tutor skal du huske at tjekke for mails i spam/uønsket indbakke

Casehelp anbefaler generelt

 Kommunikation

  • En kontaktperson hvis tutor skal hjælpe en gruppe
  • Primær korrespondance via mail

 

Økonomi

  • Flest mulige betalinger
  • At tutor ser realistisk på købekraften hos studerende og sætter sin sats derefter
  • At tutor tilbyder første time eller en ydelse gratis i opstartsperioden. Dermed kan det vurderes, om det er den rette kandidat til casen.
  • At tutor er villig til at afgive tilbud på komplette cases (store opgaver).

 

Sikkerhed

  • Mens det store flertal af tutor sessioner fungerer godt for begge parter, er der et fåtal af brugere som ikke betaler deres tutor. Som med mange andre virksomheder er manglende betaling en risiko i arbejdet som tutor.Bed om kontaktoplysninger inden første session, både telefon og privat mail og følg op på oplysningerne, se evt. om personen eksisterer på facebook. Lav opfølgning mindst én gang via telefon og en gang med e-mail hvor du høfligt anmoder om betaling. Mange mennesker har simpelthen travlt og regninger har en måde at blive glemt på, medmindre du minder dem på det. Måske er den bedste måde at undgå manglende betaling er aldrig at gøre mere end én times vejledning med en ny bruger, før det bliver betalt. Dette vil skære dine tab, hvis du ender med at arbejde med en studerende, der ikke er ærlig 
  • Hvis du som bruger opretter en profil med kontaktoplysninger som ikke kan verificeres, bliver profilen slettet.
Opret gratis tutor profil
Opret gratis bruger profil

Brugerne siger:

Markedsføringsøkonom

Jeg har flere gange spurgt forskellige tutorer til råds, både gratis og en enkelt gang mod betaling, da jeg skrev mit speciale. Jeg synes konceptet er genialt!! Dorthe Jakobsen

webdesign af webbureau onlineBRAND